Take a look at my life: Mei #3

Oke, ik had een beetje gelogen toen ik in mijn vorige Take a look at my life vertelde dat dat de laatste diary was voordat ik naar Amerika ging. Ik was vergeten dat ik ook van deze week gewoon nog een artikel kon maken! Weliswaar niet van de hele week, maar tot en met donderdag!

Afgelopen week stond in het teken van voorbereiden voor vakantie. We pakten onze koffers in, maar ik moest ook nog heel wat werk verzetten voordat ik mijn out of office kon instellen…

Maandagavond wandelde ik een rondje met mijn vriend.

Ik maakte lasagne met mozzarella en tomaat. Super lekker vind ik dat altijd!

Dinsdag ging ik naar de kapper en daarna liep ik even de stad in om wat laatste dingetjes voor de vakantie te halen. Ik moet een nieuwe foundation, maar door mijn eczeemhuid wil ik het product eerst even proberen op mijn huid. Ik liet me opmaken bij MAC en ze had het echt heel mooi gedaan! Alleen de foundation was toch niks voor mij. Mijn zoektocht gaat verder!

Het was super mooi weer! Heel toevallig kwam ik Nadine tegen in de stad en we dronken nog even een kop koffie op het terras. In de zon.

’s Avonds ging ik weer bootcampen! Een intensief lesje, maar we sloten af met wat yoga-oefeningen in het gras. Fijn!

Woensdag kreeg ik een leuk pakket van Etos binnen!

Met dat roze tonic water moest ik een foto maken! Daarna dronk ik een slok, bah wat vies! Ik hou echt totaal niet van tonic, ik snap niet dat mensen dat lekker vinden, haha!

Aan het eind van de middag liepen Nadine en ik naar de stad, waar we met een andere vriendin hadden afgesproken. Onderweg begon het méga hard te regenen, onweren en hagelen. We hebben wel tien minuten staan schuilen, haha!

Met doorweekte schoenen kwamen we aan in het restaurant waar we hadden afgesproken. We aten bij Minckelers op de Markt in Maastricht.

Daarna liepen we door naar de bioscoop, we gingen naar I Feel Pretty! Wat een super grappige film, met een mooie boodschap!

Lieve dames <3

Donderdag liet ik mijn wenkbrauwen weer doen door Anuka van Anuka Academy in Maastricht.

En ik ging naar Salon Fijn van mijn vriendin Nadine om mijn voetjes lekker zomerklaar te maken!

Ik rondde mijn laatste werkdingen af en om 7 uur zette ik mijn out of office aan. Tijd om de koffers in te pakken voor de USA!

See you soon! Er komen twee blogs per week online als ik weg ben, dus je kunt mijn blog gewoon lekker bezoeken, vind ik leuk!

Liefs,
Tedje

Psstt… Wil je onze avonturen volgen in Amerika? Volg me dan op Instagram!