Fit For Summer: 6/10 Breaky Breaky

Deze challenge was easy peasy voor mij: iedere dag ontbijten. Dat deed ik altijd al! Wat ik wel geprobeerd heb is om steeds een ander stuk fruit bij mijn ontbijt te eten, naast mijn boterham met thee of vers geperste jus d’orange. Benieuwd welke workouts ik deze week heb gedaan? Klik dan verder! 

Maandag begon de week gelijk goed. Ik deed een intensieve workout samen met mijn zusje. We deden eerst high intensity interval training Bikini Blaster 1, daarna de love handles workout en daarna nog tien minuten buikspieroefeningen. Uiteraard allemaal met Blogilates! Ik vind haar filmpjes erg fijn en ze is heel motiverend. Echt bizar hoe zij zoiets vol kan houden! Dinsdag had ik spierpijn. In mijn rug, in mijn zij, in mijn kont en in mijn bovenbenen. Auw auw auw. Ook woensdag was de spierpijn nog niet voorbij. Ik zal je wat vertellen: het was alleen nog maar erger geworden! Donderdag was het gelukkig over en was het tijd voor een nieuwe workout. Mijn zusje en ik deden dezelfde high intensity interval training en nog een rondje buikspieroefeningen om Victoria Secret Angel buikspieren te krijgen. Dan kan ik lang trainen denk ik ;) Daarna was het zondag pas weer tijd voor een workout. Ik deed weer eens een nieuwe buikspieren workout en ik gooide er gelijk de love handles challenge tegenaan. Ik heb deze week niet gewandeld, dat is er helaas bij ingeschoten.

Verder heb ik gewoon iedere dag ontbeten, veel water en thee gedronken en redelijk goed op het crap voedsel gelet. Ik kocht uit school weer eens een zak worteltjes in plaats van een koek of iets anders lekkers. Ook thuis pakte ik tussendoor komkommer of worteltjes. Natuurlijk kon ik het niet laten om die lekkere soesjes en chipjes te pakken, maar ja dat is dan maar even zo. ;) Ik ben best tevreden hoe het gaat met de challenge. Mijn buikspieren zijn al te voelen (nog niet te zien helaas. Daar zit nog een laag vet overheen, haha!), ik voel me fit en ik begin er steeds meer plezier in te krijgen. Ik ben nog steeds niks afgevallen, maar daarvoor zou ik mijn eetpatroon extreem moeten gaan aanpassen denk ik.

Komende week staat de challenge in het teken van Work that ass. We gaan aan ons achterwerk werken! Annemerel heeft er natuurlijk al een artikel over geschreven met handige workout filmpjes. Deze wil ik dan ook gaan doen. Let’s do it!!

Als jullie de challenge ook doen: hoe gaat het bij jullie? 

Liefs van Tedje

 

Volg:
Share:

27 Reacties

  1. 13 mei 2013 / 06:32

    Whaaa goed beziggg!! let wel: buikspieren krijg je niet door buikspieroefeningen. Enige wat je traint zijn je spieren van je buik, zodat als je hierna cardio en krachttraining doet je sneller ‘vet’ verbrand. Daarnaast is een sixpack voor 80% aan voedsel te danken. Je moet er vaak heeel veel voor laten staan. hihi. Ik wist ook niet, maar misschien wel leuk om te weten??! hihi

  2. 13 mei 2013 / 06:53

    Leuke update weer Tedje! Knap dat je het allemaal zo volhoudt!

  3. 13 mei 2013 / 07:36

    Goed bezig zeg! Dat fruit ziet er echt heerlijk uit:)

  4. 13 mei 2013 / 09:19

    Mijn challenge is om eens te variëren in m’n ontbijt en voeding!! Here i go..

  5. 13 mei 2013 / 09:33

    Goed bezig hoor :-) En 1 tip: als je spierpijn hebt: probeer dan toch te sporten, maar wel iets anders te doen dan datgene waar je spierpijn van krijgt. Klinkt misschien scheef, maar bij mij werkt het. Door weer andere spieren te stimuleren trekt de spierpijn namelijk weg en ben je sneller van je spierpijn af. Rusten is nog steeds goed maar meer dan 24 uur heeft je lijf echt niet nodig.

    • 13 mei 2013 / 16:06

      Jaa is inderdaad waar Maaike! Thanks voor de tip!

  6. 13 mei 2013 / 09:41

    Goed bezig! Bij mij lukt het helaas niet zo goed om elke dag te ontbijten, ik heb gewoon echt geen eetlust om 5 uur ‘s ochtends :P

  7. 13 mei 2013 / 12:03

    Goed dat je zo lekker bezig bent met je zusje! Ik doe niet deze challenge ben nu gewoon bezig met meer bewegen en mindere snoepen, na mijn examens ga ik ook hard aan de bak!

  8. 13 mei 2013 / 12:38

    Ik ben benieuwd naar foto’s van je buik!

  9. Fred
    13 mei 2013 / 13:28

    Little mean fitness machine! goed Bezig!

  10. 13 mei 2013 / 14:04

    Goed bezig! Ik vind het best moeilijk om vol te houden i.v.m. werken. :(

  11. 13 mei 2013 / 18:26

    Leuk om te lezen dat je zo goed bezig bent! Ik heb vandaag 5KM hardgelopen en s’ochtends meerdere buikspier oefeningen gedaan. Ik ontbijt altijd al, maar ga het nu gezonder aanpakken. Vorige week at ik niet echt top, maar echt goed voedsel in Engeland vinden is best lastig, aangezien ik alleen naar de grote supermarkt kan op een vrije dag. Dat heb ik vandaag dan ook gedaan en heb bijna alleen maar super gezonde dingen gehaald. Deze week dus lekker aan t gezonde voedsel en weer een hoop workouts. Fijn dat het bij jou goed gaat en dat je je al fitter voelt. De aanhouder wint, altijd!

    • 13 mei 2013 / 20:22

      Wauw Kirsten, jij bent ook goed bezig! Keep up the good work!

  12. 13 mei 2013 / 19:42

    Goed bezig! Ik houd me nooit aan zo’n challenge. Over het algemeen eet ik gezond, en ontbijt doe ik elke dag, anders zou ik het niet kunnen volhouden.
    Liefs, Swaen

  13. 14 mei 2013 / 17:47

    Klinkt echt super gezond allemaal! En al dat fruit ziet er heerlijk uit. :) Goed bezig!

  14. 15 mei 2013 / 14:08

    Goed bezig! Ik beweeg veel, eet best gezond en drink liters per dag. Wel moet ik meer buikspieroefeningen gaan doen en vooral ook blíjven doen. Toch scherper op zijn!

  15. 17 mei 2013 / 08:05

    Goed bezig, het gaat hier ook nog steeds eigenlijk heel erg goed!!!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.